onsdag 23 juli 2014

Kvälls pick-nick

Ikväll tog vi med oss maten till stranden i Danderyd och myste ner oss fullkomligt i solstrålar och insjöglitter. Precis lagom varmt så där framåt kvällen också, på dagen hade samma sak varit på tok för varm. Förutom vanlig miljöträning så försökte jag få med Ellie ner i vattnet. Resultatet var väll blandat, hon gick förvisso ner en bit i vattnet tillsammans med mig men vi kom inte på vidare djupt vatten då mina löjligt känsliga människofötter gjorde det stört omöjligt att gå någon längre sträcka på de små sylvassa stenarna som täckte hela botten. Nästa gång tar jag på mig Foppatoflorna och hoppas då på mera bad. Niklas var också med även om han för dagen inte ville bli fotad. ;) 

Ellie spanar in ankorna.

Elvis letar godis i gräset.

Emma lapar sol.





2 kommentarer:

  1. Vet inte om min kommentar gick iväg - så nytt försök :) Vi har både hund- och fotvänlig badvik 10 min promenad bort. Sandstrand o varmt i vattnet! Kanske testa nästa vecka :)

    SvaraRadera
  2. Ja, den är lurig den hä bloggen att komentera, men det kom fram det sista :D Åker gärna till den fot och badvänliga stranden nästa vecka :))

    SvaraRadera