torsdag 25 december 2014

Julen var här!

Julen var här med all sin härlighet, gemenskap och goda mat. Nu, dagen efter dopparedagen, sitter vi här i soffan som små välgödda marsipangrisar och myser med våra julklappar. Jag fick många fina julklappar och en har jag lekt med hela dagen idag. Som en kombinerad jul- och trettioårspresent fick jag en kamera av min fina Niklas! Helt fantastiskt att han kunde gissa att jag ville ha en sån, har gått och tänkt på det länge men inte sagt det högt eller önskat mig en. Men tydligen tyckte han att den skulle passa i mitt liv och sånt som jag gillar att göra - han kunde inte ha mera rätt. <3 Himla kul att använda den och få riktigt bra bilder. Nedan ser ni bilder från juldagen. Första bilden är tagen med min mobilkamera, vist är det galet stor skillnad på den och bilderna nedan...?

Nyhet!


Glad jultjej.

Gnister i mörker fastnar bra på bild.

Ellie kan sitta vackert ute. 

Hundporträtt.

Full fart!

Fotträning.

En svensk tiger.

Mina fina killar.

Aussie på span.

Det blev lite kallt för den gamla Elvisen, så han fick lifta innanför jackan sista biten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar