måndag 8 september 2014

Familjehelg

Så fick jag äntligen träffa min gosfamilj i fredags. Och inte bara dem, utan även familjen hemma på Strandvägen, släkten och mina fina vänner som jag har tiren att ha kvar ända sen barnsben. Jennys har fått tillskott i sin familj i form av lilla Freja och hon skulle döpas nu i helgen. Verkligen en mysig tillställning och de de närmaste samlades för att välkomna den lilla. 

Delar av min egen släkt på mammas sida träffades över en amerikanskinspirerad brunch hemma hos  mamman o pappan, himla trevligt och skojig idé som kontrast till vanlig fika eller middag. 

Logen som Jenny o Danne inrett så fint fick vara festlokal efter dopet.


Gästerna som fyllde lokalen.

Presentöppningen sköttes av Jennys stora tjej Alice.

Försökte sno med mig några av blommorna hem men blev påkommen ;)

Kvällens mittpunkt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar