torsdag 9 juni 2016

Juni

Känslan att nu ha henne här hos oss är fullkomligt svindlande. Det finns inga gränser som ramar in de senaste dagarna, inget som kan jämföra sig och inte heller finns det några ord som beskriva känslorna som den här lilla älvan ger. Jag kan bara ödmjukt tacka för vad vi har fått. Mitt hjärta skrattar när jag ser henne, känner hennes hud och andas hennes doft. När jag ser henne med sin pappa brister mitt hjärta ut i en sjungande tystnad och jag vet att jag tveklöst kunnat ge mig själv för henne om det hade krävts. Livet har målats i en ny dimension för att beskriva en resa och ett nytt liv som just har börjat. 

2016-05-06 ❤️

2 kommentarer:

  1. Härligt att du får uppleva känslan och lyckan av att ha barn, ett av livets mening.
    Önskar all välgång för den lilla "älvan"

    SvaraRadera